زمان خواندن 9 دقیقه

ارتقای پیج اینستاگرام با ربات افزایش فالوور

ارتقای پیج اینستاگرام با ربات افزایش فالوور

یکی ‌از پیشرفت‌های قابل توجه بشر، ساخت ربات‌ها است. هدف اول و مهم اختراع ربات‌ها، کمک به آسان‌تر کردن کار برای انسان‌ها است. آن‌ها را به دو نوع کلی فیزیکی و مجازی تقسیم‌بندی می‌کنند. برای معرفی ربات‌های مجازی، اصطلاح بات رایج‌تر است.

اینستاگرام از جمله پلتفرم‌هایی است که کاربرد بسیار زیادی برای انجام انواع مختلف کارها دارد. برای صاحبان مشاغل و افرادی که در اینستاگرام به‌عنوان بلاگر فعالیت می‌کنند، کسب درآمد بهتر و بیشتر مهم‌ترین هدف است. بنابراین به احتمال زیاد برای شروع فعالیت از ربات افزایش فالوور استفاده می‌کنند.

حال سوال این است امکانات ربات افزایش فالوور چیست؟ آیا ممکن است اینستاگرام، پیج را بدلیل استفاده از ربات افزایش فالوور از دسترس خارج کند؟ در ادامه ارتباط ربات‌ها و اینستاگرام را بررسی کردیم و به امکانات ربات‌های افزایش فالوور پرداختیم.

ساخت وبسایت فروشگاهی | سودارو

چرا باید از ربات افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کرد؟

یکی ‌از راه‌های استفاده‌ی بهتر از اینستاگرام، ارتباط و تعامل داشتن با مخاطبین پیج اینستاگرام خود است. شما برای پیشرفت پیج اینستاگرام خود نیاز به دیده شدن دارید. یکی ‌از راه‌های دیده‌شدن پیج اینستاگرام شما، فالوکردن، کامنت گذاشتن و لایک کردن پست‌های پیج‌هایی است که محتوای مشابهی با آن‌ها دارید. تبلیغات، از طریق اینستاگرام برای افزایش فالوور و دریافت کامنت پرهزینه می‌باشد به همین دلیل ربات افزایش فالوور نزد اکثر کسب‌وکارهای کوچک محبوب است. همچنین استفاده از ربات افزایش فالوور بسیار آسان است یعنی به هیچ دانش فنی و یا دانش کد نویسی احتیاج نیست. درواقع ربات افزایش فالوور نه تنها باعث دریافت فالوور می‌شود بلکه به بارگذاری پست و زمان‌بندی آنها کمک می‌کند.

بنابراین مزیت استفاده از ربات افزایش فالوور عبارتند از:

  • شناخت اینفلوئنسرهای محبوب و افزایش فالوور
  • دنبال کردن هشتگ‌های خاص
  • کامنت گذاری در زیر پست‌های مرتبط
  • ارسال پاسخ خودکار در دایرکت
  • برنامه‌ریزی برای بارگذاری پست‌ها

بنابراین یکی ‌از روش‌های افراد برای افزایش فالوور و بازدید، استفاده از ربات‌های اینستاگرام است. در ادامه دقیق‌تر نکات مربوط به استفاده از ربات افزایش فالوور و امکانات ویژه آن بیان کردیم.

همچنین بخوانید: نحوه دریافت کامنت بیشتر در اینستاگرام

ربات افزایش فالوور اینستاگرام چه امکاناتی ارائه می­دهد؟

  • گذاشتن کامنت:

یکی از قابلیت­های برنامه اینستاگرام، نظر دادن در رابطه با پست منتشرشده است. این کامنت­ها توسط صاحب پیج قابل دیدن هستند. ربات افزایش فالوور اینستاگرام به شما کمک می‌کند زیر پست­هایی که می­خواهید به طور هوشمندانه کامنت قرار بگیرد. این کار را ربات برای شما انجام می­دهد.

  • لایک کردن:

کسانی که در اینستاگرام فعالیت می­کنند، باتوجه به تولید پست­های جذاب، ساعت انتشار پست و موارد دیگر لایک دریافت می‌کنند. از طریق ربات افزایش فالوور شما می­توانید تعیین کنید پست چه افرادی به ­طور خودکار لایک شود.

  • فالو و آنفالو:

با استفاده از ربات افزایش فالوور شما می­توانید فالو و آنفالو هوشمند را برای پیج خود امتحان کنید. طبق این قابلیت، ربات تعدادی از کاربران را فالو کرده و بعد از سپری شدن مدت زمان مشخصی آنفالو می­نماید.

  • دایرکت دادن:

دایرکت دادن یکی از روش­های مهم برای شکل‌گیری تعامل با مخاطبان است. شما می­توانید به ربات­های افزایش فالوور اجازه دهید تا به فالوورهای جدید دایرکت با متن دلخواه خودتان بدهند.

  • فالو در ساعت:

با این قابلیت، ربات افزایش فالوور تعداد مشخصی از کاربران را در هر ساعت فالو میکند. باید توجه کنید اینستاگرام برای تعداد فالووی افراد در ساعت محدودیت دارد و اگر شما تنظیمات ربات با توجه ­به محدودیت اینستاگرام تغییر ندهید، اینستاگرام پیج شما را محدود می­کند.

ربات افزایش فالوور همچنین قابلیت پاسخگویی دایرکت، کامنت گذاری و لایک کردن در ساعت را دارد. جالب است بدانید ربات افزایش فالوور لایک کامنت در ساعت را نیز امکان‌پذیر کرده است. در تمامی این موارد شما باید تعدادی که اینستاگرام برای هر کدام را مشخص کرده در نظر بگیرید و تنظیمات ربات را طبق آن تغییر دهید. دلیل توجه به نکات گفته شده تنها قوانین اینستاگرام است زیرا اگر قوانین اینستاگرام را رعایت نکنید، پیج محدود می‌شود.

پاسخگویی خودکار در دایرکت توسط ربات افزایش فالوور

در استفاده از ربات افزایش فالوور چه نکاتی باید رعایت شود؟

تنظیم سرعت فعالیت ربات افزایش فالوور اینستاگرام، یکی از مهمترین نکاتی است که باید در استفاده از ربات افزایش فالوور رعایت شود. اینستاگرام امروزه هوشمندتر از قبل شده­است و می­تواند استفاده­ی پیج شما از ربات را تشخیص دهد. اینستاگرام با شناسایی ربات بودن پیج شما، به اصطلاح آن را بن می­کند. بن شدن پیج به این معنی است که اینستاگرام فعالیت­های پیج شما را محدود می­کند و اجازه فعالیت نمی­دهد. همچنین ممکن است پس از استفاده از ربات افزایش فالوور محتوای پیج در قسمت اکسپلور و هشتگ نشان داده نشود.

علاوه بر موارد فوق شما برای استفاده از ربات افزایش فالوور باید به امنیت ربات، پشتیبانی به­موقع، تعرفه و قیمت مناسب، داشتن امکانات مخصوص، رابط کاربری مناسب و نحوه گزارش­دهی توجه بسیاری داشته باشید.

آموزش نحوه برخورد با مشتری در اینستاگرام

چگونه از ربات افزایش فالوور استفاده کنیم؟

اگر به‌دنبال رسیدن به اهداف خودتان در اینستاگرام هستید، آموزش‌های اصولی و درست استفاده از ربات افزایش فالوور را جدی بگیرید.     

شما هر وسیله‌ای را که خریداری می‌کنید، شرکت سازنده‌ی آن برای سهولت استفاده‌ کاربران، دفترچه‌ راهنمایی را به آن محصول اختصاص می‌دهد. برای استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام و یا سایر ربات‌ها استفاده از سایت‌های معتبری که ربات افزایش فالوور اینستاگرام را ارائه دادند، پیشنهاد می‌شود. طبق راهنمای سایت‌ها، از ربات‌ افزایش فالوور استفاده کنید تا پیج شما آسیب نبیند.

به‌طورکلی استفاده از ربات افزایش فالوور و ربات‌های دیگر در هر سایت چند مرحله‌ مشابه دارند. در ابتدا شما باید اکانت پیج اینستاگرامی موردنظر خود را به ربات اضافه کنید. این مرحله بسیار ساده است و شما با چند کلیک پیج اینستاگرام خود را به ربات افزایش فالوور دلخواهتان وارد می‌کنید. مرحله‌ی بعد تست ربات است. حتما نباید ربات افزایش فالوور، رایگان باشد. به این‌ منظور، یک مدت تست چند روزه برای ربات خود قرار می‌دهند که شما می‌توانید از امکانات ربات افزایش فالوور به‌ طور کاملا رایگان استفاده کنید. البته ممکن است برخی از دسترسی‌ها برای شما فعال نشده باشد. سپس اگر از امکانات ارائه شده در ربات رضایت داشتید، می‌توانید آن را خریداری ‌کنید و از قابلیت‌های آن در جهت ارتقای پیج استفاده کنید. به عبارتی شما میتوانید با استفاده از ربات افزایش فالوور و ربات­های مشابه آمار بازدید و تعامل پیج خود را به­ طور هوشمندانه بالا ببرید.

استفاده درست از ربات افزایش فالوور

معرفی چند ربات افزایش فالوور اینستاگرام

شاید با خودتان فکر کنید می‌توانید برای رشد سریع پیج از هر ربات افزایش فالوور استفاده کنید. حتما مطالب قبل را خواندید و متوجه شدید که برای استفاده از این ربات‌ها بایستی دقت لازم داشته باشید. ما در ادامه با وسواس بالا بهترین ربات‌ها به شما معرفی کردیم. بهتر است از ربات‌های کاملا رایگان استفاده نکنید زیرا استفاده از این ربات‌ها منجر به دریافت فالوور هدفمند نمی‌شوند.

ربات نینجاگرام

این ربات افزایش فالوور اینستاگرام، امکان فالوکردن 50 تا 500 کاربر را به پیج شما می­دهد. این برنامه روی ویندوز نصب و اجرا می­شود اما رایگان نیست. قیمت حدودی این ربات 190 دلار در ماه است. اگر شما در ایران ساکن باشید، این رقم هزینه بسیار زیادی است. اما می­توانید از نسخه کرک­شده آن استفاده کنید. یکی از ویژگی­های منحصربه­فرد این برنامه، قابلیت سوپرلایک است. سوپرلایک به این معنی است که هنگامی که ربات فالوور هدفمندی را پیدا کرد، بصورت خودکار 3 پست از آن پیج را لایک می­کند. از دیگر امکانات این ربات می‌توان به لایک خودکار هوشمند، اکسپت درخواست، بازدید استوری بصورت خودکار و پشتیبانی از زبان فارسی در کامنت‌ها اشاره کرد.

وبسایت نینجاگرام

ربات اینبو

 به­طورکلی اینستاگرام مخالف استفاده کاربران از ربات افزایش فالوور در تلگرام است. اینبو از بهترین ربات­ها است که قابلیت فعالیت همزمان بر 3 پیج را دارد. یکی از ویژگی­های این ربات، تشخیص افراد آنلاین است. فعال کردن این ویژگی باعث می­شود ربات، فعالیت­هایی که برایش در نظر گرفتید را روی پیج­هایی که همان لحظه آنلاین هستند، انجام دهد. در این صورت احتمال واکنش نشان دادن پیج مقابل بیشتر خواهد بود.

حذف فالوورهای فیک، ریپلای­کردن استوری‌ها، زمان‌بندی انتشار محتوا، افزایش مشتری از دیگر قابلیت­های جذاب این ربات است. پس از نصب اپلیکیشن اینبو حتی می‌توانید قبل از خرید پکیج‌ها از بعضی امکانات رایگان آن استفاده کنید. همچنین در ساعاتی مشخص با مشاوره رایگان اینبو کسب‌و‌کارتان را رونق دهید. برای اطلاع از تعرفه ربات اینبو حتما به وبسایت آن سر بزنید.

 

وبسایت اینبو

اینستا ربات

شعار تولیدکنندگان این ربات استفاده آسان، پشتیبانی همیشگی، قیمت رقابتی و امنیت خرید است. با این ربات شما می­توانید فالوور، لایک و کامنت و ... خریداری کنید. البته استفاده از سایت­هایی که فروش فالوور را پیشنهاد می­کنند توصیه نمی­شود. بهتر است از ربات­های هوشمند استفاده کرد. همچنین این ربات افزایش فالوور امکان تست رایگان در چند روز در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

اینستا ربات

اینستاساز، های فالوور، ایران سوشال و روبوکلیک از دیگر ربات­های ایرانی مورد استفاده برای افزایش فالوور هدفمند هستند.

 

پاسخگویی خودکار به کامنت و دایرکت

علاوه بر معرفی ربات افزایش فالوور لازم دانستیم رباتی دیگر تحت عنوان روتیک معرفی کنیم. این ربات به طور غیرمستقیم بر تعداد فالوور شما موثر است یعنی می‌تواند از طریق هوش مصنوعی به سوالات مشتریان در دایرکت و کامنت‌ها پاسخ دهد. در نتیجه با افزایش رضایت مشتریان، جذب فالوور به راحتی انجام می‌شود. فعالیت 24 ساعته و پیگیری سفارشات از امکانات چت بات نورا است. بنابراین توصیه می‌شود از این ربات نیز در کنار ربات افزایش فالوور استفاده کنید.

چت بات نورا

سخن نهایی

استفاده از ربات افزایش فالوور به شما کمک می­کند به­طور هدفمند فالوور مورد نیازتان را بیابید. در واقع ربات افزایش فالوور، بخشی از کارهایی که شما باید برای افزایش تعامل با مخاطبان خود انجام دهید را برای شما انجام می­دهد. استفاده از ربات افزایش فالوور می­تواند جایگزین خرید سایت­هایی باشد که فالوور می­فروشند. سایت­های فروش فالوور درواقع فالوورهای غیرواقعی می­فروشند و این برای اعتبار پیج شما مناسب نیست. بنابراین شما از طریق ربات­های افزایش فالوور و تحت نظارت خودتان پیج اینستاگرام را ارتقا می­دهید و در زمانی کوتاه هزاران فالوور کسب می‌کنید.

 

 

برای بهره‌مندی از امکانات پلتفرم سودارو ثبت نام کنید

دریافت 50 سفارش رایگان، هدیه عضویت سودارو به شما