زمان خواندن 9 دقیقه

معرفی پرکاربردترین استیکرهای تعاملی اینستاگرام

معرفی پرکاربردترین استیکرهای تعاملی اینستاگرام

امروزه اینستاگرام یکی‌از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها برای اشتراک عکس و فیلم است. افراد با سلیقه‌ها و سنین مختلف، از کاربران اینستاگرام هستند. همچنین اینستاگرام به یک ابزار آنلاین و هوشمند برای صاحبان مشاغل مختلف تبدیل شده است. اینستاگرام از زمان ارائه در سال 2012 تا کنون، به‌روزرسانی‌ها و قابلیت‌های جدید و کاربردی در اختیار کاربران قرار داده است. استوری اینستاگرام یکی ‌از قابلیت‌های جذاب اینستاگرام است. استفاده موثر از قابلیت‌های استوری اینستاگرام به افزایش تعداد فالوورها، رشد پیج، افزایش فروش و موارد دیگر منجر خواهد شد. بنابراین شما باید سعی کنید، ریپلای استوری‌ها را افزایش دهید.

شما می‌توانید از استیکرهای تعاملی اینستاگرام در استوری استفاده کنید. هدف استفاده از این استیکرهای تعاملی اینستاگرام، برقراری ارتباط با مخاطب پیج است. استیکرهای تعاملی اینستاگرام، انواع متفاوت و جذابی دارند. در این نوشته به معرفی بهترین و پر استفاده‌ترین استیکرهای تعاملی اینستاگرام پرداخته می‌شود. البته اگر در استفاده از استیکرهای تعاملی اینستاگرام زیاده‌روی کنید، نتیجه عکس خواهد داشت.

 با سودارو در کمترین زمان فروشگاه اختصاصی ات رو بساز!

چگونه استیکرهای تعاملی اینستاگرام را به استوری اضافه کنیم؟

استفاده از استیکرهای تعاملی اینستاگرام، راهی برای افزایش رشد پیج کاری است. بکارگیری استیکرهای تعاملی اینستاگرام در استوری، می‌تواند در افزایش تعداد بازدید نقش داشته باشد. برای اینکه در استوری پیج، از استیکرهای تعاملی اینستاگرام استفاده کنید، مراحل زیر را انجام دهید:

  • اینستاگرام را باز کنید، سپس در سمت چپ بخش بالا، روی پروفایل خود کلیک نمایید.
  • عکس، متن، ویدئو موردنظر خود را بارگذاری کنید.
  • سپس در سمت چپ بالا، آیکون استیکر را انتخاب کنید.
  • در فهرست بازشده، استیکرهای تعاملی اینستاگرام را مشاهده می‌کنید.
  • در قسمت جستجوکردن برچسب‌ها، می‌توانید ترندهای استیکرهای تعاملی اینستاگرام را سرچ کنید.
  • بعضی از استیکرهای تعاملی اینستاگرام مانند لینک، تغییر رنگ دارند. شما می‌توانید متناسب با رنگ‌های صفحه استوری خود، رنگ استیکر را نیز تعیین کنید. حال که با افزودن استیکرهای تعاملی اینستاگرام آشنا شدید، در ادامه بهترین و پرطرفدارترین استیکرهای تعاملی اینستاگرام معرفی می‌کنیم.

استیکرهای تعاملی اینستاگرام

Quiz Sticker، استیکر امتحان

استفاده از این سبک استیکرهای تعاملی اینستاگرام برای تعامل با مخاطب، بسیار پیشنهاد شده است. از طریق این استیکر می‌توانید به روش پرسش و پاسخ با فالوورهای پیج خود ارتباط داشته باشید. Quiz Sticker برای آموزش دادن مطالب به مخاطبان، روشی موثر است. درواقع جز استیکرهای تعاملی اینستاگرام است که علاوه بر سرگرمی مخاطب، رشد پیج را به همراه دارد. در استفاده از این استیکر، ابتدا سوال یا عنوان مورد نظر خود را در قسمت بالایی استیکر تایپ می‌کنید. برای استفاده از این استیکر باید حداقل دو و حداکثر 4 گزینه در نظر بگیرید. در گزینه‌های انتخابی یکی‌از گزینه‌ها صحیح و سایر گزینه‌ها غلط در نظر گرفته می‌شود. بنابراین مخاطبان با دیدن این مدل استیکرهای تعاملی اینستاگرام و انتخاب گزینه مورد نظرشان، می‌توانند درستی یا نادرستی پاسخ خود را مشاهده کنند.

استیکر کوییز

سوال‌هایی که برای این بخش درنظر می‌گیرید بهتر است آنچنان دشوار نباشد که مخاطب از استوری خارج شود. درواقع اگر تعداد سوالات به اندازه باشد امکان دارد استوری شما توسط کاربر لایک شود. البته طبق تصویر فوق می‌توانید سوال‌هایی بپرسید که سبب ترغیب مخاطب شود تا استوری‌های بعدی را نیز دنبال کند. بنابراین این استیکر یکی از بهترین استیکرهای تعاملی اینستاگرام درجهت بهبود ارتباط با مخاطب است.

 

Question Stickers، استیکر پرسش

استفاده از این نوع استیکرهای تعاملی اینستاگرام می‌تواند جایگزینی برای پاسخ دادن به سوالات در دایرکت باشد. از طریق این نوع از استیکرهای تعاملی اینستاگرام مخاطب پیج شما می‌تواند از شما سوالی بپرسد یا پیامی بدهد. سپس شما نیز به عنوان صاحب پیج می‌توانید جواب سوال مطرح شده در این استیکر را در دایرکت و یا در استوری منتشر کنید. یکی‌از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین استیکرهای تعاملی اینستاگرام بین بلاگرهای این اپلیکیشن، استفاده از استیکر پرسش است. پیشنهاد ما این است اگر پیج شما در حوزه پوشاک فعالیت دارد، از این استیکر استفاده کنید و از مخاطب بپرسید چه سبک لباسی مدنظر او است. از این طریق شما با سلیقه مخاطب نیز آشنا می‌شوید.

 

استیکر پرسش

Poll Stickers، استیکر نظرسنجی

 یکی ‌از بهترین استیکرهای تعاملی اینستاگرام، استفاده از استیکر نظرسنجی است. این استیکر شبیه به استیکر امتحانی است اما در این استیکر، گزینه‌ای تحت عنوان گزینه صحیح مدنظر نیست. بنابراین به‌جای نشان دادن گزینه درست به مخاطب، درصدی از مخاطبان که گزینه موردنظر خودشان را انتخاب کردند، نشان داده می‌شود.

 

استیکر نظرسنجی

Emoji Slider Sticker، استیکر ایموجی اسلایدر

 در این نوع از استیکرهای تعاملی اینستاگرام، می‌توانید سوالی را از مخاطبان‌تان بپرسید. نحوه پاسخگویی مخاطبان به سوال مطرح‌شده اینگونه است که ایموجی را که بر روی نواری قرار دارد از سمت چپ به راست حرکت می‌دهند. در واقع با کم و زیاد کردن این ایموجی، نظر و یا مقدار رضایت خود را اعلام می‌کنند. برای انتخاب ایموجی نیز دست کاربر باز است و می‌تواند ایموجی موردنظر خود را قرار دهد. استفاده از روش‌های خلاقانه برای استفاده از این استیکر توصیه می‌شود. برای مثال می‌توانید از عدد 1 تا 10 برای نظرسنجی استفاده کنید و مخاطبان با قرار دادن ایموجی روی عدد موردنظرشان، نظر خود را مطرح کنند. استیکر ایموجی اسلایدر نیز جز استیکرهای تعاملی اینستاگرام است که بدلیل ایموجی نظر بسیاری از مخاطبان را جلب کرده است.

 

استیکر ایموجی اسلایدر

Countdown Sticker، استیکر شمارش معکوس

برای یادآوری لایو، مسابقه و... که برای پیج خود در نظر گرفته‌اید، استفاده از استیکر شمارش معکوس بهترین انتخاب است. در واقع با استفاده از این استیکر به مخاطبان فراموشکار خود یادآوری خواهید کرد که در برنامه شرکت داشته باشند و اینگونه تعداد بازدیدهای پیج افزایش می‌یابد. همچنین اگر تخفیفی برای محصولات پیج درنظر گرفتید، استیکر شماره معکوس جز استیکرهای تعاملی اینستاگرام است که بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

 

Link، استیکر لینک

حال نوبت به معرفی یکی دیگر از استیکرهای تعاملی اینستاگرام رسید. استیکر لینک، بسیار کاربردی است و استفاده از آن در استوری‌های فروشگاهی باعث افزایش فروش شده است. یعنی شما بصورت یک استیکر، مخاطب را مستقیما وارد آدرس سایت موردنظرتان می‌کنید.

درواقع استیکر لینک یک راهکار طلایی برای افزایش فروش و جذب مشتری است. بنابراین اگر وبسایت فروشگاهی دارید حتما از این استیکرها بهره ببرید. مقاله زیر می‌تواند راهنمای‌ خوبی برای شما باشد تا با قابلیت‌ها و امکانات این استیکر مانند تغییر رنگ آشنا شوید.

مقاله: چطور در استوری اینستاگرام لینک بگذاریم؟

استیکر لینک

Location Sticker، استیکر مکان

استیکر مکان نیز یکی از استیکرهای تعاملی اینستاگرام است که در آپدیت جدید فعال شده است. درگذشته تنها می‌توانستید مکان پست‌ها را ردیابی کنید ولی حال این قابلیت در استوری نیز ایجاد شده است. برای استفاده از این استیکر روی گزینه Location می‌زنید، سپس مکان موردنظر خود را ثبت می‌کنید. نتیجه استفاده از استیکرهای تعاملی اینستاگرام مانند استیکر مکان ارتباط شما را با مخاطب تقویت می‌کند. برای مثال شما دوست دارید یک مکان دیدنی با مخاطب به اشتراک بگذارید، ابتدا تصویر مکان را استوری می‌کنید. سپس در همان استوری با استفاده از استیکر نظرسنجی از مخاطب بخواهید مکان موردنظر را حدس بزند. حال در استوری بعد آدرس را بصورت یک استیکر قرار می‌دهید. این ترفند هوشمندانه در استفاده ترکیبی از استیکرهای تعاملی اینستاگرام می‌تواند سرنخی باشد تا شما بتوانید از استیکرها به نحو احسن بهره ببرید.

استیکر مکان

Music، استیکر موسیقی

هزاران آهنگ در کتابخانه اینستاگرام وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. بین استیکرهای تعاملی اینستاگرام، استیکر Music انتخاب کنید و در مرحله بعد موزیک مورد نظرتان را سرچ کنید. محال است موزیک مورد نظر شما در کتابخانه اینستاگرام موجود نباشد.

 

Food orders، استیکر سفارش غذا

اگر یک رستوران دارید، این استیکر از بین استیکرهای تعاملی اینستاگرام مختص شما است. اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد، شغل خود را گسترش دهید و درنهایت با توسعه شغل به منبع درآمد بالایی دست پیدا کنید.

 

Emoji reactions stickers، استیکر ایموجی ری‌اکشن

تقریبا 90 درصد استیکرهای تعاملی اینستاگرام جدید و جذاب هستند. استیکر ایموجی یکی از باحال‌ترین و بانمک‌ترین استیکرهای تعاملی اینستاگرام است. پس از انتخاب آن می‌توانید روی استیکر ضربه بزنید و ری‌اکشن آن را تغییر دهید. شما زمانی از این استیکر استفاده می‌کنید که نیاز به ری‌اکشن مخاطب داشته باشید.

جایگاه استیکر ایموجی بسیار مهم است. طبق گفته کارشناسان هر یک از استیکرهای تعاملی اینستاگرام بایستی در مکان خاصی در استوری قرار گیرند. بهتر است شما از استیکر تعاملی در سمت راست و ضلع عمودی استوری استفاده کنید. اما همه چیز به خلاقیت و ابتکار شما بستگی دارد. برای مثال تصویر زیر استیکر را در سمت راست استوری قرار داده است. مخاطب اگر با نظر شما موافق باشد ری‌اکشن خود را با ضربه روی ایموجی ثبت می‌کند. سعی کنید از ایموجی‌های مثبت و خنده‌دار استفاده کنید تا پس از ضربه روی ایموجی حس خوبی در مخاطب شکل گیرد.

 

 استیکر ایموجی استیکر

نکته آخر درباره استیکرهای تعاملی اینستاگرام

استیکرهای تعاملی اینستاگرام بایستی در شرایط مناسب در استوری قرار گیرند. برای مثال اگر یک پیج سرگرمی دارید یعنی مخاطبان شما از عموم جامعه هستند. بنابراین استیکرهای تعاملی اینستاگرام که سوال‌های پیچیده و چالشی بپرسد مناسب پیج شما نخواهد بود. همچنین قبل از استفاده از ایموجی‌های استیکری، معنی و مفهوم دقیق ایموجی‌ها را جست‌و‌جو کنید.

 

سخن پایانی

استفاده از استیکرهای تعاملی اینستاگرام در استوری‌های پیج، سبب ایجاد صمیمت بین صاحب پیج و مخاطبان‌ می‌شود. افراد معمولا در طول روز استوری‌های پیج‌هایی را دنبال می‌کنند که جذاب و سرگرم‌کننده باشند. بنابراین استوری در جذب مخاطب و برقراری ارتباط بین صاحب پیج و فالوور نقش بسزایی دارد. پیشنهاد ما در مقاله استفاده از استیکرهای تعاملی اینستاگرام است. سعی کنید سوالاتی در استیکرهای تعاملی اینستاگرام بپرسید که همه کاربران بتوانند پاسخ دهند. در این صورت نرخ تعامل استوری‌ها و تعداد لایک استوری به شدت رشد می‌کند. همانطور که در ابتدای مقاله ذکر کردیم هرگز نباید از استیکرهای تعاملی اینستاگرام بیش از حد استفاده کنید.

برای بهره‌مندی از امکانات پلتفرم سودارو ثبت نام کنید

دریافت 50 سفارش رایگان، هدیه عضویت سودارو به شما