زمان خواندن 8 دقیقه

تمام چیزهایی که باید درباره دایرکت گروهی اینستاگرام بدانید

تمام چیزهایی که باید درباره دایرکت گروهی اینستاگرام بدانید

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که بیش از 2 میلیارد کاربر فعال دارد. بسیاری از کاربران بهترین لحظات زندگی خود را در این پلتفرم به اشتراک می‌گذارند. علاوه بر استفاده شخصی، تعداد زیادی از مشاغل درجهت ارتقای کسب‌و‌کارشان وارد این فضا شده‌اند. درواقع اینستاگرام با بروزرسانی‌های متعدد، فضای لازم را برای فعالیت بسیاری از کسب‌و‌کارها فراهم کرده است.

دایرکت اینستاگرام ابزاری است که به شما این امکان را می‌دهد با سایر کاربران در تماس باشید. ویژگی‌های جدیدی پس از هر بروزرسانی به دایرکت اینستاگرام اضافه می‌شود. امروزه بسیاری از کاربران دایرکت گروهی اینستاگرام را درجهت صرفه‌جویی در زمان استفاده می‌کنند. دایرکت گروهی اینستاگرام یا دایرکت انبوه اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟ آیا دایرکت گروهی اینستاگرام بدلیل استفاده از برنامه شخص ثالث باعث عدم رشد پیج می‌شود؟

در این مقاله به زبان بسیار ساده طریقه استفاده از دایرکت گروهی اینستاگرام یاد می‌گیرید. علاوه بر یادگیری نحوه استفاده از دایرکت گروهی اینستاگرام، با تکنیک‌ها و ترفندهای آن نیز آشنا می‌شوید.

 

ساخت وبسایت فروشگاهی | سودارو

کاربرد دایرکت اینستاگرام در روند رشد کسب‌و‌کارها چیست؟

قبل از اینکه با مزیت‌های دایرکت گروهی اینستاگرام آشنا شوید، بهتر است کاربرد دایرکت در اینستاگرام بدانید. دایرکت حدودا 5 سال است که در اینستاگرام وجود دارد. اغلب کاربران از طریق دایرکت اینستاگرام با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند یعنی می‌توانند بطور شخصی با یکدیگر صحبت کنند و یا عکس و فیلم ارسال کنند.

دایرکت در کسب‌و‌کارهای اینستاگرامی نقش بسزایی در ایجاد تعامل با مشتری دارد. مشتری و یا کاربران اینستاگرام می‌توانند با صاحبان کسب‌و‌کار در ارتباط باشند و سوالات خود را بپرسند. شما به عنوان صاحب کسب‌و‌کار اینستاگرامی توجه کنید که پاسخگویی دایرکت بایستی در اسرع وقت و در کوتاه‌ترین زمان انجام شود.

کسب‌و‌کارها هر روز با تعداد بسیار زیادی از دایرکت مشتریان و یا کاربران اینستاگرام مواجه هستند. متاسفانه پاسخگویی دایرکت اینستاگرام محدود است و اگر بیش از مقدار معینی پاسخ دهید امکان دارد پیج شما بلاک شود. به عبارتی دیگر درصورتی که تعداد دایرکت‌های شما در روز بیش از محدودیت اینستاگرام باشد، پیج شما دچار اکشن بلاک می‌شود.

امکان ارسال دایرکت در اینستاگرام

حال به نظر شما چه کنیم؟

برای رفع این مشکل پیشنهاد ما به شما دایرکت گروهی اینستاگرام است. دایرکت گروهی اینستاگرام از طریق چهار روش انجام می‌شود:

  1. ایجاد مستقیم گروه‌های مختلف برای دایرکت گروهی اینستاگرام
  2. استفاده از DMpro برای دایرکت گروهی اینستاگرام بصورت خودکار
  3. استفاده از ME برای دایرکت گروهی اینستاگرام و اتصال به صندوق ورودی ایمیل
  4. استفاده از Inflact برای دایرکت گروهی اینستاگرام (7 روز آزمایشی رایگان)

در ادامه هرکدام از این روش‌ها را به ترتیب توضیح می‌دهیم. به یاد داشته باشید دایرکت گروهی اینستاگرام باید به گونه‌ای باشد تا پیج شما بلاک نشود، بنابراین استفاده از هر نوع رباتی غیرمجاز اعلام شده است.

 

تشکیل مستقیم گروه‌های مختلف در دایرکت اینستاگرام

اولین راهی که به ذهن هر کاربر اینستاگرام خطور می‌کند، تشکیل مستقیم گروه است. تصور کنید می‌خواهید یک کدتخفیف را در دایرکت حدودا 30 کاربر ارسال کنید، حال بایستی وارد دایرکت هرنفر شده سپس متن موردنظرتان را بفرستید.

اما دایرکت گروهی اینستاگرام از طریق تشکیل گروه، فرایند ارسال پیام را بسیار آسان کرده‌است. ابتدا باید وارد دایرکت شده سپس آیکون نوشته را از سمت راست در قسمت بالا انتخاب کنید. حال تنها کاری که بایستی انجام دهید سرچ نام کاربری افراد موردنظرتان است سپس به گروه اضافه کنید. حال بایستی روی گزینه Chat کلیک کنید سپس پیام خود را وارد کرده و ارسال کنید.

این پیام می‌تواند خوش‌آمدگویی باشد و یا کدتخفیفی که برای کاربران درنظر گرفته اید. هرپیامی که از طریق دایرکت گروهی اینستاگرام ارسال کنید به دست تمامی افراد حاضر در گروه بطور همزمان می‌رسد. اما بنظر ما این کار می‌تواند واکنش ناخوشایندی از سمت کاربر اینستاگرام در پی داشته باشد زیرا می‌توان گفت شما به حریم خصوصی این افراد بدون اجازه وارد شدید.

دایرکت گروهی اینستاگرام

روش دایرکت گروهی اینستاگرام از طریق تشکیل گروه معایب دیگری نیز دارد که عبارتند از:

  • شما از این طریق نمی‌توانید بطور انحصاری با کاربران در تماس باشید. برای مثال ارسال کدتخفیف مخصوص به هرکاربر وجود ندارد.
  • دایرکت گروهی اینستاگرام پس از تشکیل گروه می‌تواند کمی غیرحرفه‌ای بنظر برسد.
  • همانطور که شما می‌توانید هرکاربر را به گروه وارد کنید، هرکاربر نیز می‌تواند از گروه خارج شود.
  • مدیریت پیام‌ها دشوار می‌شود.

روش دایرکت گروهی اینستاگرام از طریق تشکیل گروه شاید نیاز به انجام کاری نداشته باشد ولی معایب بزرگی دارد که قابل چشم‌پوشی نیست. بنابراین بایستی به دنبال روش‌های جایگزین باشید تا دایرکت گروهی اینستاگرام انجام دهید. ابزارهای دایرکت گروهی اینستاگرام بصورت خودکار که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، امن و قابل اعتماد هستند.

 

دایرکت گروهی اینستاگرام از طریق DMpro

DMpro، یک ابزار قدرتمند و کارامد برای دایرکت گروهی اینستاگرام است. قابلیت‌های بسیار عالی برنامه DMpro تمام نیازهای کاربران را برطرف کرده است طوری که این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا کسب‌و‌کارتان را رونق دهید.

بسیاری از کاربران نگران استفاده از برنامه‌های شخص ثالث در اینستاگرام هستند. به شما این اطمینان را می‌دهیم این برنامه طبق سیاست‌ها و محدودیت‌های اینستاگرام امن و قابل اعتماد است.

با DMpro نه تنها می‌توانید به فالوورهای جدید و قدیمی خود پیام ارسال کنید بلکه قابلیت ارسال پیام به اکانت‌های ناشناس را نیز دارد. قابلیت‌های این برنامه به این نکات ختم نمی‌شود، حتی می‌توانید بیش از یک حساب در اینستاگرام مدیریت کنید. استفاده از این برنامه می‌تواند به عنوان یک استراتژی بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک عمل کند.

 

دایرکت گروهی اینستاگرام از طریق DMpro

مزیت دایرکت گروهی اینستاگرام از طریق DMpro:

  • انجام دایرکت گروهی اینستاگرام از طریق DMpro، رایگان است یعنی برای ثبت‌نام نیاز به هیچ هزینه‌ای ندارید.
  • به هر تعداد کاربر که دلتان می‌خواهد می‌توانید دایرکت ارسال کنید.
  • یک برنامه کارامد برای افرادی است که می‌خواهد به کاربر هدف پیام سفارشی ارسال کنند.
  • می‌توانید تمام دایرکت‌ها را از طریق صندوق ورودی ایمیل بخوانید.
  • امکان دایرکت گروهی اینستاگرام برای افرادی که هشتگ‌های خاص را دنبال می‌کنند و یا فالوورهای حساب رقیبانتان، وجود دارد.
  • سرعت انجام فرایند دایرکت گروهی اینستاگرام در این برنامه بسیار بالا است، طوری که تا 1000 دایرکت را در کمترین زمان ارسال می‌کند.
  • پیام‌های آماده در DMpro را می‌توانید شخصی‌سازی کنید.

 

قابلیت دایرکت گروهی اینستاگرام از طریق DMpro

 

معایب دایرکت گروهی اینستاگرام از طریق DMpro:

  • عدم احراز هویت دو مرحله‌ای

بنابراین تقریبا می‌توان گفت استفاده از این برنامه درجهت دایرکت گروهی اینستاگرام، معایبی ندارد. درصورتی که می‌خواهید یک برنامه جامع برای رشد و ارتقای اکانت خود علاوه بر دسترسی به دایرکت گروهی اینستاگرام داشته باشید، AIGROW.ME مناسب شما است.

 

دایرکت گروهی اینستاگرام از طریق AIGROW.ME

AIGROW.ME، یکی از امن‌ترین برنامه‌های کاربردی در اینستاگرام است که امکان دایرکت گروهی اینستاگرام فراهم کرده است. اگر بخواهیم درباره این برنامه توضیح دهیم، می‌توانیم اینطور بگوییم:

برنامه AIGROW.ME، با استفاده از هوش مصنوعی هشتگ‌های مرتبط با حوزه کاری شما را پیشنهاد می‌دهد. سپس شما می‌توانید از این طریق فالوور هدف خود را پیدا کنید. درنهایت تعداد فالوورهای شما افزایش می‌یابد. تمام این استراتژی‌ها منجر به ارتقای پیج شما می‌شود. یکی دیگر از کاربردهای این برنامه، قابلیت دایرکت گروهی اینستاگرام است.

شما می‌توانید ایمیل خود را به این برنامه متصل کنید سپس از این طریق به دایرکت مخاطبان پاسخ دهید. برای استفاده از برنامه AIGROW.ME در جهت دایرکت گروهی اینستاگرام، ابتدا ثبت‌نام کنید. سپس روی DIRECT MESSAGES کلیک کنید، حال شما وارد منوی دایرکت گروهی اینستاگرام می‌شوید. در انتها بایستی گزینه DM انتخاب کنید.

AIGROW.ME

مزیت دایرکت گروهی اینستاگرام از طریق AIGROW.ME

  • امکان ارسال پیام به فالوور قدیمی، جدید و انتخابی
  • امکان اتصال به ایمیل
  • قابلیت ارسال پیام خودکار
  • پشتیبانی با عملکرد قوی

 

معایب دایرکت گروهی اینستاگرام از طریق AIGROW.ME

متاسفانه نسخه رایگان این برنامه وجود ندارد.

 

دایرکت گروهی اینستاگرام با Inflact

 Inflact، برنامه‌ای است که ادعا می‌کند نسبت به سایر رقیبان خود دارای عملکرد بهتر و سرعت بالاتری است. پس از ورود به برنامه از طریق گزینه Auto replies، می‌توانید کلمه کلیدی موردنظرتان را وارد کنید تا بصورت خودکار پاسخگویی انجام شود. یعنی پیام‌های خودکار در این برنامه براساس کلمه کلیدی صورت می‌گیرد. همچنین برای تمامی افرادی که شما را فالو کرده‌اند، پیام خوشامدگویی ارسال می‌شود.

درواقع با استفاده از این پیامرسان خودکار در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنید و ارتباط شما با فالوورها تقویت می‌شود. هزینه طرح‌های پیشنهادی دایرکت گروهی اینستاگرام با Inflact، مقرون به صرفه است. حتی قبل از خرید طرح‌های این برنامه می‌توانید از طرح آزمایشی رایگان 7 روزه استفاده کنید.

 

Inflact

سوالات متداول

به طور کلی استفاده از دایرکت گروهی اینستاگرام چه مزیتی دارد؟

استفاده از این قابلیت توسط اینفلوئنسرها و مشاغل اینترنتی به روابطشان با مشتری یا کاربر معنا می‌دهد. به عبارتی دیگر می‌تواند به افزایش تعامل با مشتری، شناخته‌تر شدن برند، افزایش فروش و ارتقای کسب‌و‌کار کمک کند.

بهترین پیشنهاد برای دایرکت گروهی اینستاگرام چیست؟

پیشنهاد ما برای دایرکت گروهی اینستاگرام استفاده از DMpro است زیرا:

  • خوشبختانه رایگان است و هیچ هزینه‌ای ندارد.
  • قابلیت ارسال پیام خودکار دارد و می‌توانید به راحتی از طریق صندوق ورودی ایمیل، پیام‌ها را مدیریت کنید.

 

جمع‌بندی

حساب‌های تجاری و اینفلوئنسرهای زیادی از قابلیت دایرکت گروهی اینستاگرام برای تعامل بیشتر و بهبود روابط با کاربر استفاده می‌کنند. پیام‌های خوشامدگویی، کوپن تخفیف و پاسخگویی به سوالات تکراری مخاطبان می‌تواند از مزیت‌های استفاده از دایرکت گروهی اینستاگرام باشد.

درصورتی که یک کسب‌وکار را مدیریت می‌کنید، حتما برخی مواقع نیاز دارید به تعداد بالایی از دایرکت‌ها پاسخ دهید. امکان دارد مدیریت پیام و ارسال دایرکت‌ها برای شما سخت باشد و یا با محدودیت‌های اینستاگرام مواجه شوید. بنابراین استفاده از ابزارهای پیامرسان مستقیم خودکار درجهت دایرکت گروهی اینستاگرام بهترین گزینه است. امیدواریم مطالعه این مقاله برای پیشرفت و ارتقای کسب‌و‌کار شما مفید باشد.

برای بهره‌مندی از امکانات پلتفرم سودارو ثبت نام کنید

دریافت 50 سفارش رایگان، هدیه عضویت سودارو به شما