زمان خواندن 11 دقیقه

12 اپلیکیشن برتر بازاریابی دیجیتال در سال 2022

12 اپلیکیشن برتر بازاریابی دیجیتال در سال 2022

آیا می توان کل تجارت خود را از طریق تلفن راه اندازی کرد؟ در سال 2022، این امر نه تنها ممکن است، بلکه در واقع آسانتر است.

با وجود اینکه فناوری تلفن همراه به شدت بهبود یافته است، امروزه اکثر صاحبان مشاغل هنوز برای بسیاری از کارهای روزمره خود به کامپیوترهای رومیزی یا لپ تاپ وابسته هستند.

در دهه گذشته، فناوری راه درازی را پیموده است. با تمام تغییراتی که در طول دو سال گذشته به دلیل کووید-19 در جهان رخ داده است، فعالیت آنلاین افزایش چشمگیری داشته است.

گوشی هایی که امروزه در دست داریم، در واقع کامپیوترهای کوچکی هستند. و مردم از طریق برنامه‌ها از این گوشی‌ها لذت می برند. برنامه‌ها نرم‌افزارهای هدفمندی هستند که به آسان‌تر کردن زندگی یا به نوعی سرگرم شدن ما کمک می‌کنند.

حتما بخوانید: راه های افزایش اصولی فالوور در اینستاگرام

بازاریابی موبایلی می‌شود

اما یکی از جنبه های کسب و کار که مدیریت آن از طریق دستگاه های تلفن همراه امکان پذیر شده است، بازاریابی است. از آنجایی که امروزه مصرف کنندگان زمان زیادی را صرف تلفن های خود می کنند، منطقی است که اپلیکیشن های بازاریابی دیجیتال نیز شروع به مهاجرت به آنجا کنند.

تلاش برای مدیریت محتوای تلفن همراه از روی دسکتاپ می تواند در برخی شرایط واقعاً دست و پا گیر و البته ناخوشایند باشد. بسیاری از محتواهای بازاریابی در لحظه بیشتر می شوند و حتی محتوای کم تولید می تواند امروزه در فضای مجازی وایرال شود. وقتی بهترین برنامه های بازاریابی را در اختیار داشته باشید، مدیریت بازاریابی آنلاین شما نیزآسان تر است. چه به دنبال بازاریابی ایمیلی، بازاریابی ویدئویی، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی وابسته یا بازاریابی محتوا باشید، برنامه های زیادی برای کمک به شما وجود دارد.

برای صاحبان مشاغل و کارآفرینان، هزاران برنامه جالب وجود دارد که زندگی کاری آنها را آسان تر می کند. اما کدام یک ارزش استفاده را دارند؟ در اینجا لیستی از 12 برنامه برتر بازاریابی سال 2022 را آورده ایم.

 اگر پیج کاری در اینستاگرام دارید، در کمتر از 5 دقیقه برای خود فروشگاه شخصی آنلاین بسازید!

لیست 10 اپلیکیشن برتر بازاریابی رایگان سال 2022

1) Buffer

اپلیکیشن بافر

Buffer   یکی از شناخته شده ترین اپلیکیشن‌های برنامه ریزی اجتماعی است. عملکرد اصلی آن برنامه ریزی به روز رسانی چندین حساب در توییتر، فیس بوک، لینکدین، اینستاگرام و پینترست است. این برنامه همچنین امکان پیگیری با آمار نحوه عملکرد هر پست را فراهم می کند. جدیدترین نسخه برنامه iOS حتی امکان به اشتراک گذاری و زمان بندی را از داخل سایر برنامه های محبوب مانند سافاری فراهم می کند.Buffer  در حال حاضر یک اشتراک رایگان و چهار طرح با قیمت رقابتی ارائه می دهد: Pro  15دلار در ماه)، مشاغل کوچک (99 دلار در ماه)، مشاغل متوسط (199 دلار در ماه) و مشاغل بزرگ (399 دلار در ماه).

2) Hootsuite

hootsuiteبرنامه بازاریابی

 Hootsuite یکی دیگر از برنامه های بازاریابی رسانه های اجتماعی است که به شما امکان می دهد پست‌ها را در توییتر، فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین و یوتیوب زمان بندی کنید. در حالی که گران تر از     Buffer  است، اما به شما توانایی بیشتری برای برنامه ریزی در هر سطح برنامه را می دهد. در حال حاضر، طرح رایگان Hootsuite به کاربران اجازه می دهد تا حداکثر سه حساب اجتماعی را مدیریت کنند و حداکثر 30 پست را در یک زمان در پلت فرم رسانه اجتماعی انتخابی خود برنامه ریزی کنند. برنامه‌های پرداخت از 25 دلار در ماه شروع می شود و به شما امکان می دهد اعضای تیم را اضافه کنید، پست های بیشتری را برنامه ریزی کنید و حساب های اضافی را مدیریت کنید.

3) Facebook Pages Manager

برنامه فیسبوک پیج منیجر

امروزه فیسبوک یک مجموعه عظیم از محتوا است. با این حال، با توجه به اینکه گروه‌های فیس‌بوک، بازار فیس‌بوک، تماشای فیس‌بوک و اخبار معمولی همگی فضا را اشغال می‌کنند، تقریباً غیرممکن است که از صفحه کسب و کار فیس‌بوک خود دائماً باخبر باشید. برنامه Facebook Business Suite به شما امکان می دهد بیشتر فعالیت‌هایی را که بخشی از مدیریت یک صفحه فیس بوک هستند، ساده کنید. این فعالیت‌ها می تواند شامل پست گذاری، نظر دادن، و لایک کردن و همچنین پاسخ دادن به پیام های خصوصی باشد. شما می توانید کنترل‌های مدیریت صفحه را از طریق این برنامه فیس بوک کنترل کنید، جزئیات، تصاویر را تغییر دهید و حتی آمار را پیگیری کنید. بهتر از همه این است که این برنامه برای استفاده کاملاً رایگان است.

4) Facebook Ads Manager

برنامه فیسبوک ادز منیجر

اگر برای فیس بوک یا اینستاگرام تبلیغات می‌کنید، Facebook Ads Manager به اجرای کمپین‌های تبلیغاتی فیس بوک یا اینستاگرام از طریق تلفن کمک می کند. از کمپین های خود باخبر باشید، برنامه‌ها و بودجه‌ها را ویرایش کنید، به راحتی تبلیغات فیس بوک را ایجاد و پیگیری کنید، و اعلان‌ها را در کف دست خود دریافت کنید. مهم نیست کجا هستید، این برنامه به شما کمک می کند تا از هزینه های تبلیغاتی و موفقیت کمپین خود باخبر باشید. درست مانند برنامه Facebook Pages Manager برنامه Facebook Ads Manager هم رایگان است.

5) later

برنامه later

برنامه Later که در ابتدا با نام Latergramme راه اندازی شد، به شما امکان می دهد تا پست های اینستاگرام را به راحتی زمان بندی و منتشر کنید. یکی از ناراحت کننده ترین چیزها در مورد اینستاگرام عدم توانایی در پست‌ گذاری در زمان دیگر است.  laterبا اجازه دادن به شما برای پست گذاری در زمان دیگر این مشکل را برطرف می کند. یکی دیگر از ابزارهای عالی، امکان مدیریت چندین اکانت اینستاگرام در یک مکان است، شما می توانید تصاویر را از یک کتابخانه یا حتی از Dropbox و Google تهیه کنید. تجزیه و تحلیل، همچنین با گزارش فعالیت کاربر و هشتگ ها آسان است. برنامه Later با استفاده محدود رایگان است و برنامه های پولی از 9 دلار در ماه برای یک حساب واحد تا 49 دلار در ماه برای چندین حساب کاربری متغیر است.

6) Mention

برنامه منشن

دوست دارید بدانید اینترنت در مورد شما چه می گوید؟ برنامه Mention هوای شما را دارد. برنامه‌ای که برای نظارت بر رسانه‌های اجتماعی، پست‌های وبلاگ و سایت‌های خبری طراحی شده است، Mention گزارش‌های به‌روزی را در مورد اینکه چه کسی و چه چیزی در مورد شما، برندتان و هر چیز دیگری که می‌خواهید بدانید به‌صورت آنلاین گفته می‌شود، در اختیارتان قرار می‌دهد. می‌توانید برای دسترسی آسان‌تر به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی متصل شوید، و همچنین آمار سفارشی‌سازی‌شده‌ای که برای کسب‌وکارتان مهم است ایجاد کنید. برای مشاغل کوچکتر، احتمالاً یک طرح رایگان کافی است، اما گزینه های پولی نیز وجود دارد که از 25 دلار در ماه تا 600 دلار در ماه برای شرکت های بزرگ شروع می شود.

7) Canva

برنامه ایجاد تصاویر حرفه ای canva

اگر نیاز به ایجاد تصاویر حرفه ای برای رسانه های اجتماعی دارید، برنامه جدید Canva همه ویژگی‌ها را مستقیماً از وب روی تلفن یا تبلت شما می آورد. از الگوهای از پیش ساخته شده استفاده کنید و عناصر را در جای خود بکشید تا تصاویر سفارشی برای اشتراک گذاری ایجاد کنید. به لطف اشتراک‌گذاری اجتماعی یکپارچهCanva، می‌توانید به راحتی آن‌ها را مستقیماً با چند ضربه روی صفحه تلفن خود در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. اگر فقط به یک ویرایشگر تصویر ساده نیاز دارید، Canva یک ابزار رایگان عالی است. برای برنامه‌های Pro و Enterprise، می‌توانید با پرداخت مبلغ 10 دلار به بالا در ماه به ویژگی‌های بیشتری دست پیدا کنید.

8) Grammarly Keyboard

برنامه گرامرلی

هیچ‌کس نمی‌خواهد در ایمیل‌ها یا پست‌های بازاریابی خود اشتباه تایپی داشته باشد. داشتن Grammarly Keyboardدرست مانند داشتن یک ویرایشگر حرفه ای در جیب شماست. این برنامه به شما امکان می دهد از یک صفحه کلید ویژه استفاده کنید که به طور خودکار نوشته‌های شما را از نظر املایی و اشتباهات دستوری زبان اسکن می کند. این برنامه به حذف اشتباهات و دستور زبان ضعیف کمک می کند و به مرور زمان به شما کمک می کند تا نویسنده بهتری شوید. بهتر از همه این است که این برنامه بازاریابی کاملاً رایگان است و در هر برنامه ای در تلفن هوشمند شما کار می کند.

9) REP

برنامه مناسب اینفلوئنسرها

اگر قصددارید با اینفلوئنسرها در تجارت خود کار کنید (یا یک اینفلوئنسرهستید)،  REP می تواند فوق العاده مفید باشد. REP برنامه‌ای است که «بازاری را ارائه می‌کند که در آن برندها و اینفلوئنسرها می‌توانند با هم ارتباط برقرار کرده و همکاری کنند». برندها می توانند از ابزارهای ما برای منبع اینفلوئنسرها و دسترسی به تجزیه و تحلیل استفاده کنند. صاحبان مشاغل می‌توانند محصولات خود را به اشتراک بگذارند و اینفلوئنسرها برای تبلیغ درخواست دهند. گزینه هایی برای همکاری رایگان، پولی و پرداخت به ازای کلیک وجود دارد. اینفلوئنسرها می توانند از این برنامه برای کسب درآمد، استراحت، جوایز و محصولات استفاده کنند. حتی می‌توانید پرداخت‌ها را مستقیماً از طریق برنامه ارسال کنید، که انجام تراکنش‌ها را آسان‌تر می‌کند.

10) Plai

برنامه پلی-گزارش تحلیلی

یکی از بزرگترین مشکلات بازاریابی این است که برای پیگیری تمام داده های خود مجبور به ورود به چندین وب سایت شوید.  Plai (با تلفظ پلی) یک برنامه جدید است که گزارش‌های تحلیلی از Google Ads، Google Analytics  و Youtube را ترکیب می کند. این برنامه تجربه بصری بی نقصی را ارائه می دهد که به پیگیری نتایج بازاریابی روزانه شما کمک می کند. این برنامه همچنین جست وجوی کلمات کلیدی و محتوای پرطرفدار را ارائه می دهد. قبل از ایجاد یک کمپین بازاریابی یا حتی یک پست اجتماعی، می توانید به محتوای پرطرفدار در جایگاه خود دسترسی داشته باشید، کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کنید و آخرین استراتژی های بازاریابی را بیاموزید. اپلیکیشن بازاریابی آسان برای استفاده، راهی عالی برای آشنایی بیشتر با تجزیه و تحلیل بازاریابی برای کسب و کارتان است.

11) GoDaddy Studio (Over)

برنامه ویرایش عکس over

ایجاد محتوای تلفن همراه در گذشته به معنای کار روی دسکتاپ و سپس ارسال به تلفن همراه بود. با این حال، با GoDaddy Studio (که قبلا به عنوان over شناخته می شد)، دیگر به نرم افزار ویرایش تصویر دسکتاپ وابسته نیستید. Go Daddy Studio دارای هزاران قالب گرافیکی باورنکردنی است. با فیلترها، گرافیک ها و فونت ها بازی کنید تا پست های رسانه های اجتماعی خود را برجسته کنید. شما به راحتی می توانید محتوای رسانه های اجتماعی سفارشی خود را با افزودن لوگوها، فونت ها و پالت های رنگی خود برای دسترسی سریع و آسان ایجاد کنید. آنها همچنین کتابخانه ای از فیلم ها، مجموعه های گرافیکی، و فونت ها و دسترسی کامل به عکس های موجود در سایت هایی مانند Unsplash، Pixabay و Google Images را ارائه می دهند.  Over یک نسخه رایگان با برخی عملکردهای مناسب ارائه می دهد. اگر می خواهید از نسخه کامل استفاده کنید،  Go Daddy Studio Premiumماهانه 14.99 دلار یا در صورت پرداخت سالانه 99.99 دلار هزینه دارد.

12) Google Analytics

برنامه گوگل انالیتیک

اگر نتایج خود را پیگیری نکنید، بازاریابی دیجیتال بدرد نمی‌خورد. دانستن اینکه چه کسی روی محتوای شما کلیک می کند، مدت زمانی که روی آن مکث می‌کند و کجا می رود به شما کمک می کند تا پیشرفت کنید. خبر خوب این است که برنامه رسمی تلفن همراه Google Analytics به شما امکان می دهد تمام ویژگی های تجزیه و تحلیل وب سایت خود را به راحتی از روی موبایل نظارت کنید. با این برنامه، می توانید معیارهای کسب و کار خود را در حالی که در حال حرکت هستید، پیگیری کنید. این برنامه رایگان گزارش‌ها و بینش های غنی در مورد وب سایت های شما، مخاطبان هدف و تلاش های بازاریابی دیجیتال‌تان ارائه می دهد.

نتایج بازاریابی دیجیتال خود را افزایش دهید

همه این برنامه های بازاریابی می توانند به شما کمک کنند تا در سال 2022 در حین مسافرت یا خارج از دفتر، کسب و کارتان را مستقیماً از طریق تلفن خود راه اندازی کنید. می توانید در حین حرکت کسب و کار ایجاد کنید و آن را پیگیری و حسابرسی کنید و با مشتریان خود در ارتباط باشید. تیم بازاریابی‌تان می تواند ابزارهای اتوماسیون بازاریابی را مستقیماً از دستگاه تلفن همراه شما راه اندازی کند. بهتر از همه این است که استفاده از بسیاری از آنها رایگان یا بسیار کم هزینه است.

 

برای بهره‌مندی از امکانات پلتفرم سودارو ثبت نام کنید

دریافت 50 سفارش رایگان، هدیه عضویت سودارو به شما